joi, 10 mai 2012

te urăsc /sora mea mi-a spus cândva că dumnezeu numără lacrimile femeilor


Te urăsc,
pentru tot ce nu ma lasi sa fiu,
pentru ca esti dovada vie
ca nu pot sa FIU,
pentru ca mi-ai ucis libertatea
si ochii cei vii...
te urăsc,
pentru că nu ești ceea ce poți să fii,
pentru că îmi amintești mereu
că sunt lașă,
pentru că te-am întâlnit,
pentru că am regrete...
te urăsc,
pentru că îmi respiri timpul,
pentru că te hrănești cu mine,
pentru că mi-ai ucis cuvântul,
pentru că nu ești ca vântul,
pentru că mi-ai furat nebunia...
te urăsc,
pentru că m-ai făcut să nu mă iubesc,
pentru că ești orb
pentru că ai urechi surde,
pentru că pielea ți-e piatră
și n-ai inima-n palmă...
te urăsc
pentru lacrimile ce nu le culegi,
pentru că nu uiți
pentru că nu mă lași să uit,
pentru ca sunt un detinut...
te urăsc,
pentru că pot
și m-ai învățat,
pentru că ești mort,
îngropat ...
însă, cel mai tare te urăsc,
pentru că singurul meu vis împlinit
e și al tău...

2 comentarii:

  1. N-am citit de mult ceva atat de...exploziv. Credeam ca va hranesc cu iubire, dar ura are aceeasi putere.
    Uraste...dar la un moment dat te vei opri si vei redeveni tu din nou, nu poti sa te pierzi pentru totdeauna in pielea unui detinut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-ar putea sa aiba aceeasi forta, insa in sens distructiv...si nu cred ca elibereaza...prin urmare e inutila...sper sa ma opresc la un moment dat si sa ma regasesc libera...

      Ștergere